Kızlar yardımınıza ihtiyacım var daha önce 6 ay emzirirken kullanılan cerazette hap kullandım adet hiç görmedim zaten böyle olması gerekiyordu doktorumda demişti sonra bıraktm mide ağrısı yaptığı için adet gördüm bu ay görmedim 7 gün gecikti emziriyorumda emzirdiğim için mi düzensiz acaba bileniniz var mı emziren anneler adet dönemiz nasıl