Bende burda bekleyeyim aynı sorunu yaşıyorum sıfır kol zıbın üstüne şort ve kısa kol tişört ile uyutuyorum üstüne ince penye battaniye zaten battaniyeyi atıyor evin içi 27 derece inanılmaz terliyor gece ya havlu sıkıştırıyorum ya üstünü değiştiriyorum ama kollar ense soğuk ben anlayamadım 🤦🏼♀️🤷🏼♀️