LinaLeo Herkese merhaba. Ben ve bebeğim grip olduk ikimizinde şikayetleri aynı ben nasıl onu rahatlatabilirim ??? Emziriyorum daha kötü olmaz mı benden bulaştı büyük ihtimal :( 7 aylık oğlum Aranızda anne bebek grip olup emzirmeye devam eden var mı
2_anne_ LinaLeo canım böyle bir durum yaşamadım ama hava ısındığı zaman bahar nezlesi gibi bir şey olmuştum burnum akıyordu sesim gitmişti gözlerim sulanıyordu ama bebeğimi emzirmeye devam ettim. Grip anne sütü ile geçmez solunum yolu ile geçer. Sen emzir emzirebildigin kadar sütün şifa olur. Yüzüne doğru solumamaya çalış nefes yoluyla geçer çünkü. Emzirdikçe düzelir bağışıklığı kuvvetlenir
Buglemmim LinaLeo canım sütün hastalık geçmez aksine daha çok emzirki daha çabuk iyleşsin anne sütü bağışıklık güçlendirir
teletabis LinaLeo doktor anne sütünden geçmez fakat emzirirken maske takın ellerinizi sürekli yıkayın demişti bana. Yani solunum ve temas yoluyla bulaşmış olabilir emzirmeye devam edebilirsiniz