Cnsyrn canım benim oğlumda 30+6 günlük doğdu şuan kronolojik 2 aylık. Düzeltilmis 4 günlük. 2,5 kilo olana kadar kullandım ve evet kabızlığa kadar gitti. Meme reddi yaşadık krizlere giriyordu ne zaman vermeye çalışsam. Acaba göğüs ucum mu büyük geliyor alamıyor mu diye düşünüp silikon göğüs ucu aldım onda da çok hava yuttu gazı arttı. Aptamil prematil den sonra pdf ye geçtik 2,5 kiloyu aştığı için. Pdf haftasonu bulamayınca mecburen hipp aldık ve inanır mısınız ne gazı kaldı ne de kabızlığı. Ve memeye dönsün diye sağlık ocağında hemşire ve doktoru dusun altında emzirmemi söyledi. Emmeye başladı ama yeterli değil çekilmek üzereydi sütüm. Sagdigim zaman 10 20 ml geliyordu. Dün aşı olmaya gittiğimizde doktoru her saat başı mutlaka 5 dk bile olsa emzirmemi ve mamayı kaşıkla vermemi söyledi. Biberona devam ettiğin sürece asla memeye dönmez dedi. Ve dün gece sabaha kadar uyumamak pahasına sadece her ağladığında emzirdim çok ağladı ağladıkça kaşıkla mama içirdim. Şuanda göğsümü sıkıyorum sütüm geliyor. Doktor memeyi bırakırken mutlaka diğer emmeyen göğsüne de dil atsın ki süt üretimine geçsin Sagdigin zaman o doku uyarikmiyor ve sütün az gibi geliyor ama aslında var bırak bebeğin emsin dedi. Kavga kıyamet hiç almaya memeyi alıyor şuan. Başka çaresi yok çünkü. Saat başı uyanıp emiyor. Uyuyamadiginda kaşıkla 30 ml 60 ml mama verdim. Normalde 90 ml bazen 120 ml içiyordu. Umarım anlatabilmisimdir çok heyecanlıyım belki sütüm yeterli gelmeyecek evet ama en azından 6 ay verebilecek kadar olmasını çok istiyorum