kivitoannesii Ben punch yapıyorum normal de büyük yapıyordum ama bebek olunca çok zor olmaya başladı minik kasnaklara böyle bir şey yapsam alıcısı olur mu sizce ?
Aysegul___ kivitoannesii isim yazın bece bide karikatür minicik bişey çizebilirsiniz küçük kedi olur gogle de fikir vardır
Aysegul___ kivitoannesii bence boyu küçük ise 200 veya 250 yada başlangıçta İndirimli koyun her yerde paylaşın sayfa büyük değilse büyüsün ondan sonra fiyatı yavaş yacaş arttırın daha mantıklı olur
gokcetuba06 kivitoannesii bilmem ki bu tarj şeyler yapan sayfalardan fiyat al sonra kendi harcamalarınıda göz önünde bulundur ve bi fiyat belirle bence
Momdgn Şahsen çok beğendim satış yapsan alıcın olurum. Uzun isimleri sevmiyorum odaya asmak için kısa ve sade hoş duruyor. İsim dışında kişiye özel birşeylerde yapabilirsin