Güzel annelerim selam benim kız 11 aylık tam dişten sanırım yemiyor biraz iştahsız bu aralar haliyle aç kaldığıni düşünüyorum oyunlarla falan yedirmeye çalışıyorum yada başka alternatiflere yöneliyorum ama çoğu zaman olmuyor benim sorum o an zorlamayım dimi daha sonra tekrar deneyim siz böyle zamanlarda nasıl bir yol izliyorsunuz? Birde anne sütü yok sadece ek gıda artı mama 🙃