İki sefer ateş oldu doktora gittik boğazı kızarmış dedi üç bel ilaç yazdı geçti ben de buranın doktorları gerçekten çok kötü öylesine bakmak için konuştu sandım önem vermedim çünkü dişi yüzünden çok huzursuzdu bugün mama verirken fark ettim boğazı gerçekten kızarmış yara gibi sanki çocuklar da salgın var diyorlar ateş boğaz kızarıklığı ciltte pütürlenme bunların hepsi oğlum da oldu bilgisi olan var mı