Tgbaygn Sahrabalam 22 bin küsür olacak diye biliyorum arkadaşım zabıt katibi bende sınavlarına girdim bu yıl
Tgbaygn Sahrabalam klavye çok iyiydi 130 net yazdım ama mülakatta iki soru soruldj birisi bölüm ile ilgiliydi onu bilemedim diğerini bildim ama bakalım yine de ne olacağı belli olmaz çok teşekkürler bu arada güzel dileğinşz için 😇