Kızlar merhaba. Ciddi bir indirimden Philips avent biberon aldım 240 mililitrelik üç tane tanesi 35 TL’den. Anlıktı ve yakaladım 3ü de geldi. Cam olması nedeniyle ileride suluk olarak da kullanmak istiyorum. Bunların sulluk şeklinde biberon uçları var mı beni aydınlatabilir misiniz. Büyük oğluma mamajoo kullanmıştım onun gibi istiyorum ne yazsam çıkar bilemedim