el1zanbebek Kızlar doğum sonrası ilk adeti olup sonraki adetlerinizde düzensizlik yaşadınız mı yasadiysanz ne kadar gecikme oldu?
Naz_ve_annesi el1zanbebek 15 gün falan gecikti ilkte sonra 10 gün erken oldu şimdi 1-2 gün geç oluyor emziriyorsaniz duzensiz olmasi normalmiş doktorumuz söylemişti
masumbiranne el1zanbebek bende 14 gün gecikme oldu dedim kesin hamileyim herkes aaa sende gebelik yüz ifadesi var deyince tamam gebeyim dedim okadar inandimki adet olunca düşük yapdim sandım ve yikildim
Mukemuke el1zanbebek ilk adeti 11 aylıkken oldum. Bir sonraki 10 gün gecikmeli oldu. Çok uzun zamandır vücudun adet görmüyor o yüzden ilk etapta böyle düzensizlikler çok normal.
Fatime98 Dogumdan sonra 6 ci ayda adet gordum sonra bi ay gormedim sonra gecikmelerle oldu.simdi 13 aylik daha yeni yeni duzene giriyo
el1zanbebek Fatime98 bende 6. Ayda oldum şuan 10 gün gecikti normal mi yoksa hamilemiyim acaba diye düşünmeye başladım
Fatime98 el1zanbebek el1zanbebek bende oyle dusunuyodum.hatta prezervatifle korunuyoruz ve kocama yirtik cikmis bana soylemedin diyodumm🤣🤣🤣😁.İnsallah diyilsindir.bi test yap ama bence normal.yani doktorlar oyle diyo.tabii korunduysan
NisBurKar Fatime98 merhaba bizde prezervatif le korunuyoruz 10 gün geçti adetim 4 gunlukken erken test yaptım birşey çıkmadı yarın tekrar yapicam çok korkuyorum bebegim 1 yaşında hazır değilim hamile degilimdir demi 😖