Aysebakirr Merhaba, 14 aylık bebeğim herseyi ağzına götürüyor yemeye çalışıyor ağzıyla tanıyor biliyorum ama bu durum ne zamana kadar böyle devam edecek ne bulursa yemeye çalışıyor bir gün birsey yutacak diye çok korkuyorum sizin bebislerde böyle mii ??
Rabiayilmaz Aysebakirr merhaba biz doktora gittiğimiz de sormuştum her şeyi ağzına alıyor diye doktor da ya açtır ya dişler ya da demir eksikliği vardır demişti kan tahlillerine baktırdınız mı demir eksikliği var mı ?