66arasim şu an tam olarak benim oğlumu tarif ettiniz. Boyu uzun olduğu için sanırım hep bir beden büyük kullandık ama.son zamanlarda buna rağmen tasar oldu sırtından çıkıp duruyor bütün kaka. Ve kıyafetinin asla çıkmıyor ben de hep attim artik takatim kalmadı. Eltim de ısrarla kullan dediği marka kendisi de onu kullaniyor. Çok teşekkür ederim 🥰