Kızlar merhaba🪷 Sleepy 3 numara kullanıyorum kızıma, 3 aylık şu an kızım. 1 ve 2 numarada bi sıkıntı olmamıştı. 3 iz yapıyor acıtmasa da hafif kırmızımsı izler oluyor hoşuma gitmiyor, marka değiştirmek istiyorum. Var mıdır önerdiğiniz bir şey acaba? 🥹