1234__ bebğim 7 aylık 2 doz oldu,bence tüm aşıları imkanınuz varsa yaptırın,her aşının yan etkisi oluyo olmaz diye birley yok ama rota da biz birşey yaşamadık,ishal virüsüyle uğraşp hastane yatcğıma yaptırırm daha iyi zaten iğne değil ağızdan yapılyo fizyolojik serum gibi ağzna sıkıyolar doktora yazdrp kendin eczandn alıp sende yapabilirsin