Sezeryan olacağın belli bunun tadını çıkar birçok kişi doğum sancısı çekiyor alttan bir sürü muayene oluyor açılma olmadığı için o yorgunluğun üstüne sezeryan oluyor. Giyin süslen sezeryana git. Artık sezeryan eskisinden konforlu tıp gelişti zaten uyuşturup yapıyorlar ben normal doğum yaptım 20 gün kadar sonra zor bir safra kesesi ameliyatı oldum yine de nasipse ikinci doğumu sezeryan istiyorum