MerwrZeyneb canım baktım kız diye 13 gün var sıçrama başlamasına ancak bazı bebekler 1 hafta önce ya da bir hafta geç başlayabiliyor. Şahsen benim kızımın da 10 günü var başlamasına ama bugün başladık diye düşünüyorum uykuya geçemiyor ağlıyor uyuyamıyor zor emiyor