Merhaba kızlar. Benim kızım 37 haftalık 2.570 gram doğdu şişliği inince 2.400 kiloydu. Bugün 26 günlük oldu ve kilosu 2.900 bu yüzden doktor mama önerdi günde 4 kere 60 ml alırsa 90 ml vermemi söyledi ama boyunu ve baş çevresini ölçmedi sadece kilosuna bakarak söyledi 1 gün önce sağlık ocağında hepsi ölçüldü ve gelişmesinin normal olduğu söylenmişti. Mama karşıtı değilim ama bu kadar erken mamaya başlarsam kızımın anne sütünü tamamen bırakmasından korkuyorum böyle bir durumla karşılaşan oldu mu hiç acaba