Hanımlar 3,5 aylık bebeğim var gebelikte d vit ve demir kullandım bebeğim doğduktan sonra biraz boşladım. Eskiden de saçlarım çok dökülürdü sanki d vit kullanırken azalmıştı bu ara boşladım tekrar arttı. Acaba alakası var mıdır? Emziriyorum ek takviye neler kullanmalıyız? I mom latte içiyorum ve d vit e geri başladım sizce yeterli mi? Demiri de kullanmak gerek ama bende kabız yaptı yine de tekrar başlamam gerek sanırım. Sizler emzirirken ek takviye ne kullanıyorsunuz ?