nazlii1_ ikiprensannesi53_ ben devlette tek kişilik odada kaldım ama hastanede çalışan akraba vardı o ayarlamıştı bize sağolsun, ücret falan ödemedik. Ödeniyorsa da bilmiyorum☺️
[silindi] ikiprensannesi53_ Tabii ki her anne forum kuralları dahilinde istediği postu açabilir annemiz 🌺