Damlayani ben bebeğim 1.5 aylıktan beri eda kullanıyorım, halen minik de olsa bir miktar mama desteği var, mama veya sağılmış sütü eds ile verdim hep. Bana çok kolay geliyor 6 ayı bitti halen de emziriyorum hani dışarda isem vs gibi durumlarda biberon veriyorum açıkçası zorda kalınca ama öyle bir denge kurduk ki, emmeyi öyle sevdi ki, genel bir meme reddi yaşamıyorız. Bazen anlık meme redle