BozMoms Kızlar kakasını zor yapıyor öksürüyor sanki balgam Var gibi doktora götürdğk ama öksürük sonra başladı her dakka hastane ortamınada sokmak istemiyorum yaşayan varmı nasıl geçti ha bide gece boğularak uyanıyor sanırım öksürürken tükürük kaçıyor
CmreKSidar BozMoms korkutmak istemem ama öksürük önemli bebeklerde hastalık hızlı ilerliyormuş benim kızımda 2 aylık hasta oldu burnu akarken birden öksürük oldu birden ciğere indi doktora götürdüm bebeklerde hastalık hızlı ilerler nefes almada zorluk görürseniz direk hastaneye gidin demişti antibiyotik başlattı bence bir doktora gösterin
Vina3 BozMoms ben de başta çok korktum da dr yapmazsan kızına büyük kötülük yaparsın dedi. O günden beri hiç aksatmadan yapıyorum
Vina3 BozMoms serum fizyolojiği burnuna damlatıyorum 2 şer damla olacak şekilde 30 sn bekliyorum hortumla çekiyorum
CmreKSidar BozMoms zaten yatış yapmışsınız görmemiştim yeni gönderi sandım kusura bakmayın geçmiş olsun