Guneyinannesi1 ben Ocak ayında doğum yaptım, hamile kalmadan önce 3 doz biontech aşım vardı. Doktorum, biontech’in (o dönemtide tabii) hamilelikte 4. Doz ile ilgili makalesi var olmadığı için yaptırmamıştı, 3. Doz olsa idi yaptır diyecekti mesela çünkü 3. Doz çalışması vardı. Bugün muhtemelen o çalışma yapılmış ve paylaşılmıştır, aşının sayfasına bakmak lazım. Sonra da ben yaptırmadım zaten doğumdan hemen önce covide yakalandım :((