Bebeğim 3 aylık. Bugüne kadar mecburen kolik bir bebek olunca kucağa alistirarak uyuttum. Kilo almaya başlayınca ne belim ne kollarımda derman kalmadı. Kamburum çıktı artık. Bugün uyutmak için 3 saat kucağımda pıș pıșladim. Belimin ağrısından ölüyorum :(( her ilacida kullanamıyoruz. Nasıl kucakta uyumayı vazgecirebilirim. Beşikte sallayarak kac kere uğrastim. Nefesi kesilip mosmor olana kadar ağlıyor. Haliyle kucağıma almaktan başka çare kalmıyor. Uyku eğitimini nasıl ve ne zaman verebilirim. Bilgili ve tecrübeli annemler bana yardımcı olur musunuz :((