Gamzeliff Kızlar bilgim yok o yüzden soruyorum üst damak bu şekilde bu damak bağımı biz orta kısım biraz aşağıya doğru uzayinca acaba bu diş mi dedik yoksa normal bı durum mu arastirinca damak bağı olabilecegini de gördüm yardımcı olablrmsnz
incir-receli Gamzeliff evet dudak bagı ama genelde birşey yapmıyorlar doktor bize konusmasında sorun olursa yada dişleri çok ayrık çıkarsa kesilir dedi ama ikisinde de sorun yasamadık
Gamzeliff incir-receli kendi çocuk doktorunuzmh soyledi canm yoksa diş doktoruna mi götürdün.Dis çıkarırken sorun oldu mu dişlerin arasına giriyor diye gördüm internette ama
incir-receli Gamzeliff diş doktoru değil cocuk cerrahi bakıyor o söyledi yok normal cıktı bütün disleri
Gamzeliff incir-receli kestirdin mi canm sen doktorda, ben smdi çocuk doktoruna sordum o da dil bağı dedi kestirebilirsiniz ama biraz daha bekleyin dedi zamanla duzelmez sadece diş düzenini etkileyebilir dedi o bağ dişlerin arasında mı kalır diye dusundm bende🤔
incir-receli Gamzeliff dil bağı o değil dil bağı dilin altında oluyo o vardı bizde kestirdik bu üst dişlerdeki damak bağı oluyor doktor yanlış telaffuz etti heralde bunu kestirmedik öylece duruyor dediğim gibi dişlerde sorun cıkarsa yada konuşmasında sorun olursa kesiyorlar bu sorunlar olursa 4 yaşında keseriz demişti 3 yaşında şuan hem konuşması normal hemde dişleri ama o bağ yerinde hâla ve sorun olmuyor
Gamzeliff incir-receli teşekkür ederim canm içim rahatladı bizde daha kucuguz 5.5aylik acaba kestirmek gerekir mi hemen vs diye umarım bizde de bir sorun yapmaz 🌸