Bebegım 2.5 aylık süt alerjisi oldugunu öğrendik bi yakınımdan süreci çok iyi bılıyorum fakat süt yeterli gelmiyor kilo almıyor aptamıl alerji maması önerdi doktor tadı acı bebek asla yemıyor tadı tatlı olan yani başka tadı guzel olan bebegın yıyebılecegı mama onerebılırmısınız??