K2C2 Airfox modelini kullanıyorum 5 buçuk 6 aylıktı kullanmaya başladığımda artık pusete sigmadigi için aldık. Memnunum hatta geçenlerde bir kaza atlattık bebeğim yerinden oynamadi dahi eşim ve ben kemerlerimiz takılı olduğu halde arabanın içinde savrulduk.