Merhaba hanımlar oğlum 6 aylık alttan iki dişini çıkarttı yandakileride patladı ama çok huzursuz ve sürekli ağlamalı tetagil diş kapsülü aldım ama çok ağrısını azalmadı gibi diş etlerine sürülen jellerin daha iyi olduğunu duydum ama hangisidir kullanan var mı tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum lütfen 😌