Nergis24 Arkadaşlar 4 yaş sendromu diye bir olay var mı ? Benim kızım 4 yaşına girmek üzere herşeye ota b.ka her şeye ağlıyor sürekli mız mız mız yeme isteği yok çocuk çok değişti benim kızım bu değil diyorum bunlar normal mi