Kızlar bebeğim pazar günü 4 aylık olacak .bu 3 4 gündür gündüzleri hiç emmek istemiyor zorla uyanmadan uyku arasında biraz veriyorum o kadar.geceleri emzirmeye çalışıyorum uyandıkça.Sizce biz meme reddi mi yaşıyoruz 🥺 Nasıl düzelticem bu durumu çok strese giriyorum emmedikce😔Bı de gündüzleri kafası sürekli vücuduna oranla çok sıcak .Bu bebeklerde normal bir durum mu . Sıcakların etkisiyle mi bu durumu yaşıyoruz bilmiyorum.yardim lütfen 🙏