Anonim01 O kadar süt biriktirdim ki çok üzüldüm ne yapcam bilmiyorum çöpe mi gidecek onca süt. Belki ilerde meme reddi yaşarım diye stok yaptım hep üzdü
Sunbaby26 Anonim01 Ben bile alabilirim o sayfaya bakayım sütüm kesiliyor çünkü ama daha çok ihtiyacı olan biri illa vardır azda olsa şuan geliyor 3 aylık çocuğum çünkü çok elzem değil bana
senaa2508 Bi yerde banyo suyunda kullanabilirsiniz cilde iyi geliyor diye okumuştum o şekilde değerlendirebilirsiniz
Sedaekrem Anonim01 facebokta anne sutu olanlar olmayanları bulsun diye sayfa var oraya yazın ihtiyacı olan biri illaki gelip almak isteyecektir hangı sehırdesınız bu arada Bebegınız kac yasında