ayazasaf Gizemtek hiç ama hiç sanmıyorum. Çevremde öyle çocuklar gördüm ki inan bu yaşımda beni satar satın alır öyle zıpır zeki mama ile büyümüş
Duruannesi Gizemtek kızım 2 aylıktan beri mama içiyor şuan 13 aylık maşşallahı var yürüyor tepki veriyor ilerde ne olur bilmiyorum ama öyle birsey olsa sanırım mamalar olmazdı 🤦🏼♀️🙅♀️🤭🤗 iyi düşünün iyi olsun 🙏
adaruzgar Gizemtek yegenim 3 aydan sonra emmedi hem ilkokulda hemde suanda ortaogretimde okul birincisi
37inci Gizemtek benm oglum 3 bucuk aylık 1 aydie emmıyo sütüm azdi emmedi icin gitti üzülüyorum mamaya devam inş ilerde sikinti yasamayıx
masaleren Gizemtek Oğlum prematüre dogdu 2 ay yogun bakımda kaldı emzıremedım sağıp vermeye basladım 2 ay kadar ancak oda sürdü stres üzüntü korku sütüm kesilmişti...mamayla besledım mecbur..suanda 6 yaşında Allaha çok şükür hıcbır sorunu bi geriliği saglık sorunu yok🙏🙏hatta beni bile suya götürür susuz getirir masallah😂😂
Ahsen-ece240419 Ben sadece 1 ay emmişim zekamda hiçbir sorun yok Allah’a şükür, herhangi bir alerjim yok ve bağışıklığımda çoğu insana göre gayet iyi kolay kolay hastalanmam 😉