Kızlar ağaça çıktım erik topladım bayağı topladım uzunca durdum yani . Her yerime ot yaprak çalı çırpı girdi. Eve geldim 1-2 saat sonra birden sırtım kaşınmaya basladı sanki sivrisinek ısırığı gibi. İnanılmaz derecede kaşınıyor.
Ağaç böcekleri falan oluyor mu böyle bişey mümkün mü 🤷♀️ Bişeyin ısırdıgınıda görmedim ama