Aaaa1864 Kızlar bebeğim 2 aylık önceden emdiği kadar sık emmiyor mama veriyordum mamayı da sürekli kabul etmiyor ilk ay çok güzel besleniyordu şimdi iştahsız gibi başına gelen var mı
Aaaa1864 sadekahve_bitter evet emzik de kullanıyor biberonu da kullanıyor emiyor da ama 1 ay önce geceleri 4 5 kez kalkan bebek şimdi 2 kere kalkıyor gündüz emme sayısı da düştü iştahsız mı acaba