Saricizgilibeyazev erkek bebeklerin yumurtalıklarına zarar verir diyenleri duydum . Ne derece doğru acaba ?? Varmı hanımlar fikri olan . 1.5 ay sonra almayı düşünüyordum 😏 neden olsun ki yaaa 🤦🏻♀️ Yine de kafa bulanmıyor değil
Sarisin Saricizgilibeyazev çok uzun süre kalmaması şartıyla zararı olacağını düşünmüyorum. Ben günde yarım saat falan koyuyodum büyük kolaylık olmuştu bana
Nihankuzey Saricizgilibeyazev oglum 9 aylik ben aldim ama cok kullanmadim hem icime sinmedi hemde tehlikeli geliyo bana herseye daha kolay ulasiyo ve yurumeyi geciktirdigide söyleniyo
OptimusPrime Saricizgilibeyazev Uzun süre kalınca zararlı uzmanlar gün içine yayarak 45 dakika yarım saat öneriyor.
Saricizgilibeyazev Sarisin evet anneler için bir nebze de olsa büyük rahatlık oluyor . Bende uzun süre Tutma taraftarı değilim . İnşallah sıkıntı olmaz
Saricizgilibeyazev Nihankuzey geciktirme mi 👀 o da neden iyi ce almamayı düşüncem 😁 ben yürüsün de bi an önce durumundayım hatta 🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️
Sarisin Saricizgilibeyazev ben yaşamadım, yürümeyi geciktirir falan da diyolar ama oğlum yaşına gelmeden yürüdü maşallah 😊
edaydogan Valla aldım ama uzun süre bindirmedim maksimum yarım saat aralıklarla ... bana büyük kolaylık sağlamıştı satarkende adam yumurtalıklrı için sık sık ara verdirin dedi
adaruzgar Saricizgilibeyazev ogluma kullandim gunde yarim saat ve 1 yasına 1 gun kala yurudu yegenlerimde kullandi 3 yegenimde 1 yasina girmeden yürüdü
Nihankuzey Saricizgilibeyazev o zaman elinden tutup bol bol yurutceksin cesaretlenmesi icin koltuk kenarina tutunup adimlamasini saglicaksin yani az uzagina tesvik edicek sevdiği bi oyuncagi birakarak filan ben yapıyorum şimdilik başarılıyım ayakta durma konusunda kendine güvensin diye aktivite masasi aldim onun basinda baya ayakta duruyo tabi bunlarin hepsinde ben koruma amacli etrafindayim ama ona bunlari tek yaptığına inandirmak icin arada bak annecim kendin duruyosun filan deyip ellerimi gösteriyorum filan baya uzun oldu basarilar sanada canim😊
Saricizgilibeyazev adaruzgar yarım saat idealdir o zaman . Teşekkürler darısı bize olsun 🙏🏻 Maşallah hepsine de 🧿
Poyrazcansu Biz kullanıyoruz 6 buçuk aylıkken yürüteçle yürümeye başladı çokta sevdi açıkçası bende çok sık oturtmuyorum sıkıldığında evde biraz dolaşıyor sonra uyku ☺️