ayse1407 Merhaba doğum yapalı 4 ay olacak haftaya. 40 çıktıktan sonra hemen adet oldum 15 gün kadar sonra tekrar oldum ama devamı gelmedi , bir ay önce iki gün kadar lekelenme şeklinde geldi .Test yaptım ama negatif , benzer bir şey yaşayan var mı ?