İyi akşamlar sevgili anneler.Bebeğim 48 günlük.Çok ağlıyor diye doktora gittik.Doktor bebeğin burun kemiği çok basık emerken çok hava yutuyor aşırı derece gazı var hatta kolik dedi.Damla verdi.6aya kadar da geçmez dedi.Bu durumu yaşayan var mı daha önce ?Doktora sormayı unuttum ama burun tıkanıklığı da çok oluyormuş gergin burnunu yıla diyenler oldu