Kevserakb Kızlar siz veriyor musunuz sürekli meme istiyor emiyor yine istiyor acaba sıcaktan susuyor mu ? Su mu vermeliyim
Uzaylizikiye Kevserakb vermemen hata susuz çocuk nsl yaşıyor acaba ben doğduğu günden belli üç damla fln veririim birde bu aralar havalar aşırı sıcak ciğeri susuyordur çocuğun
Mavi10 Kevserakb anne sütünden karşılıyorlarmış bebekler su ihtiyacını bu yüzden ilk 6 ay anne sütünden başka bişey verilmesi önerilmiyor
PamukPrensesannesii Kevserakb 1-2 çay kaşığı kaynamış ılımış su verin. Havalar çok sıcak , yazık yaa. O kadarcıktan birşey olmaz
Ececiiim Uzaylizikiye valla vermiyoruz doktor da önermiyo zaten. Anne sütünden alıyor tüm su ihtiyacını. Yaşıyor yani çocuk 🙄
Uzaylizikiye EmineYilmaz mama içiyorsa bebek kesinlikle verilmeli ben hem mama hem anne sütü veriyorum sadece anne sütü verenlerin bile bence bu sıcak havalarda vermesi lazım
Elifzeyno Kevserakb ben doktora sormuştum anne sütü alan bebeğe verilemez böbrek rahatsızlığına sebep olur aynı zamanda doktora sorun bence ben 6 ayına kadar vermedim şuan bile azıcık iciyor .
Kevserakb Elifzeyno ya evet öyle diyorlar ama sürekli meme istiyor sıcaktan terliyor hep acaba ondan mı diyorum anlamıyorum
Elifzeyno Kevserakb ya o kadarını akıl edeceğini düşünmüyorum ben bebeğin susadigi için meme emmesi sen doktora sor en iyisi normal de verilmez ama yaz ayı etkiler mi bilmiyorum bu konu önemli burdakilerin verebileceği karar değil bence
Yasomesom Uzaylizikiye mama ve anne sütünü nasıl veriyorsunuz rutininiz var mı ben olusturacagim rutin yardımcı olursanız sevinirim
-Sweetdream- Kevserakb bende sormuştum mama içiyorsa verebilirsin demişti doktorum ama anne sütü alıyorsa anne sütünden karşılıyor su yerine anne sütü alması daha faydalı demişti idrarının rengi turuncuya döndüyse bi çay kaşığı verebilirsin demişti
Uzaylizikiye Yasomesom benim bebeğim doymuyor o yüzden mama da veriyorum ilk emziriyorum baktım doymuyor çok az ztn 20 CC yada 40 CC mama veriyorum günde iki veya üç kez veriyorum değişebiliyor duruuma göre