Kafayı yemek üzereyim. Sürekli bağırıyo, sürekli mız mız ağlama hali, akşama kadar kucakta gezmek istiyor, sürekli bana yapışık kimseye gitmiyor, uyku zaten yok. Artık bayılcak gibi hissediyorum kendimi, yetemiyorum. Bir öneriniz, çözümünüz varsa Allah rızası için yazın