olmezbusra11 Kızlar 4 ay aşımızı olduk bugün ateşi takip et dedi ebe bana ama kaç yukarısı sıkıntı bilgi vereebilir misiniz ?
Benimdunyamm olmezbusra11 38 buçuk falan ben valla hiç 38 bucugu beklemedim ama 37.8 falan olunca veriyorum calpol
olmezbusra11 Aslında ben asi olmadan önce verdim calpol daha iyi oluyor diyorlar şimdi ölçtüm 36.3 çıktı yükselmez inşallah ya
irem_19 olmezbusra11 bende her aşı olmadan önce verdim kızım 4 aylık daha aşımızı olmadık olacağız inşallah yine öyle yapıcam şimdiye kadar hiç ateşi 38olmadı en fazla 37.8oldu ondada soyunca hemen geri düştü zaten
olmezbusra11 irem_19 bizde daha önceki asılarda ateslenmedik şükür normalde de hiç yukselmedi valla korkuyorum ya inşallah yükselmez