Herkese merhaba. Kızıma bir süredir ek gıda denemeleri yapıyorum. Fakat bazı sebzeleri yemeye çalışırken bazılarını asla yemiyor tükürüyor. Suyu hiç sevmedi sürekli tükürüyor. Bu süreçten geçen anneler varsa bu normal bı surec mi? Çok korkuyorum hiç yemeyecek bir şey diye.Tükürdüğü seyleri asla zorlamıyorum o gün denemeyi bırakıyorum. Sizler hangi sebzeleri denediniz havuç,patates,kabak hariç. Tatlı patates ve avokado denedik onları hiç sevmedi. Ne deneteyim şaştım