Kuzular bebeğim bugün 23 günlük 1 haftadır aşırı derece bizi yoran bir gaz sancısı vardı. Dedim ki kesin bu bebek kolik oldu geceleri gazını çıkarana kadar saatlerde bizi öldürdü. Gaz damlası yazmıştı doktorumuz sap simplex çözüm olmayınca doktora ulaştım ve ilave olarak günde 5 damla bio gaia ekleyelim dedi hemen onu da kullanmaya başladım. Aktardan tane kimyon aldım sabah 1 bardak akşam 1 bardak içiyorum. Maşallah diyeyim oğlum 3 gündür mışıl mışıl uyuyor her gazı geldiğinde ağrısı olmadan pıt pıt salıyor popuşuna kurban olduğum bi osuruğun beni bu kadar mutlu edeceğini düşünmezdim ☺️☺️☺️