Asya3870 bayağı bir kızartma konusu geçmiş ben de bir öneri de bulunacağım evde yapılanın hiç bir zararı olmadığını doktorlar söylüyor artık , benim oğlumda çok seviyor ama ben fırına atıyorum kızartma gibi oluyor çıtır çıtır böyle deneyin derim az yağ kullanmış oluyorsunuz hem.. kimse kimsenin anneliğini sorgulayamaz ona en iyi siz bakıyorsunuz zaten cevap bile vermeye gerek yokmuş ,
Biz3kisiyiz_ diş döneminde olduğumuz için biraz iştahsızlık yaşıyoruz sabah karışım yapıp veriyordum onu yememeye başlayınca omlet krep peynir salatalık zeytin vs yedirmeye çalışıyorum öğlen uyuyor zaten uyanınca da çorba yoğurt veriyorum sonra akşam üstü meyve teklif ediyorum bazen yiyor bazen yemiyor bizimle beraber de bi kaç kaşık bişeyler gece yatmadan 1 saat önce de kaşık maması yapıyorum gece uyanırsa emziriyorum sabah uyanınca da aynı şekilde gün içinde bazen 1 bazen 2 kere meme şimdilik böyle ..