Benim bebegim 2800 doğdu sonradan kilo kaybı yaşadık doktor bebeklerin doğduktan 10 gün sonra dopdugu kiloya geri dönmesi gerekiyor demişti ama hiç takılmadım bebek sonuçta illa ki biyüycek sütün olduğu sürece sıkıntı yok bol bol emzir benim sütüm 5 gün gelmedi mama takviyesi yapmak zorunda kaldık 15 gün kadar mama verdik sonra mamayı kestik 10 günün sonunda bebegin 800 gram almıştı ilk başlarda kilo alımı yavaş olabilir sıkıntı etme