Semihbebek1 Hanımlar bu her ay yatan çocuk parasi yatmamış hesabıma kuruma da bildirdim halbuki başka bir şey mi yapmak lazım
cananhmsre Semihbebek1 e devletten yapılıyor dedi benim kurum ben izinde olduğum için eşim alıyor o yaptı
Semihbebek1 cananhmsre ben şimdi baktım oraya çocuğumun olduğu gözüküyor ama para yatırmadılar geçen ay anlamadım bu işi
cananhmsre Semihbebek1 bordronizda görünüyor mu peki. Belki yatmıştır. Bizim her ay farklı maaş yatıyor kesintiler vergiler falan farklı farklı oluyor