5 ay 13 günlüğüz ve uzun zamandır meme reddiyle uğrasıyorum.sadece anne sütü alıyor 2 aydır çalısıyordum biberonla beslendiği için beni memeyi reddediyor son günlerde daha da kötü olmaya başladı uykulu halleri dışında emziremiyorum asla.bugün silikon göğüs ucu aldım onunla tuttu gibi.sadece uykulu hallerde emdiği için muhtemeln sütüm de azaldı.çok zor uyutuyorum.napıcam bilmiyorum doktoe tadımlara başla dedi veya gündüz mama başlayabilirsin dedi.gece emmesinde bir dorun yok uyanıp emip uyuyor.napıcam bilmiyorum.hem memeyi çok zor tutuyor hem çok zor uyuyor hemde sanırım sütüm azaldı tam doyurmuyor