Basaklarcaa 10 aylık bebeğim var asla elini sabit tutmuyor çekiyor bağırıyor tırnağını kesemiyorum, törpü makinesi de yumuşak geliyor artık,makasla etini keserim diye korkuyorum siz nasıl tırnak kesiyorsunuz ??
Wanderlust Basaklarcaa dogdugundan beri kucuk tirnak makasiyla kesiyorum sarki soyliyerek kesiyorum kitap incelerken veya
Ysgl26 Basaklarcaa valla 1 yaşında artık kesemiyorum asla durmuyo geçen etini koparttım..şu pilli tırnak törpülerinden aldım bakalım kargoda yarın gelicek onunla yapucam artık
Cefat Muz en büyük kurtarıcım bu konuda. Meyve emziğine muzu koyuyorum sırayla kesiyorum tırnağını. Başka türlü asla olmuyor, ağlama krizlerine giriyor
Basaklarcaa Cefat bizimki meyve emziğindeki muzu tek seferde çektiği için önüne meyve tabağı hazırlasam anca olur 😅😂
Havvaaaysuna Basaklarcaa bende oyun oynatırken sabırla çok sıkıştırmadan tek tek kesiyorum yoksa durmuyo
yigithanmom54 Basaklarcaa tırnak makası ile değil küçük normal makasla babası kesiyor çok pratik etini kesme gibi bi durum olmuyor tavsiye ederim 1 yaşında hala öyle kesiyoruz