Bebeğim 5 günlükken sarılık oldu vücuda yayılmıştı. 15 çıksa almama ihtimalleri vardı fakat bizimki 23 çıktı. Hemen yatış yapıldı iki gün yoğun bakım odasında mavi ışık aldı. Tabii süreç benim için çok zordu. Hem bebeğim 2340 doğmuştu hemde 37 haftalıktı. Akraba evliliği değil be kan uyuşmazlığımızda yoktu. Ertesi gün 17 ye düşmüştü ama bir gun daha kalsın denildi ertesi gün öğlen aldım bebeğimi. Bol anne sütü verilmesi gerekiyor. Ben mama verdirmedim. Sütümü sağıp götürdüm. Sonrasında evde de hem emzirdim hemde emmediği uyuduğu zamanlarsa biberonla besledim. Şu an gayet sağlıklı