Merhabalar sevgili anneler bebeğim 9 günlük bugün kakasını yapmakta çok zorlanıyor, oldukça fazla ıkınıyor yavrum, uyuyamiyor sürekli uyanıyor. Sizce ne yapmalıyım. Küçük olduğu için kıyamıyorum. Gaz için damla var evimde almıştım fakat çok küçük olduğu için kullanıp kullanmama arasındayım