Bssraa2 Biranne7 bir kaç doktor faydası yok bir sağa bir sola sıra sıra yatırın diyor bilmiyorum ben almıştım ama hiç kullanmadım bebeğim zaten düz yatmıyor kafasını kendi çeviriyor düzleşmedi o yüzden
Minikkizimm Biranne7 faydasi yok bence bebek onda yatamiyor zaten kayiyor kafasi hic onda durmuyorki faydası olsun
Meto_bey Biranne7 aşırı faydasını gördüm pahalısını aldım bir işe yaramadı ama en ucuzunu aldım bebeğimin kafası lolipop gibi şimdi 😂
Havvaaaysuna Biranne7 bende aldım ama kullanamadım konforlu değil çok küçük kalıyo bebeğin boynu iki büklüm kaldı arada bebek arabasında kullandım ama yan yatırmak daha mantıklı