Selamlar doğum yapalı bir ay oldu ve çok bunaldım saçlarım berbat halde kendimi kötü hissediyorum saçımı boyatmak istiyorum ama emzirdiğim için zararı olur mu bilmiyorum bir yerde olur deniyor bir yerde süte zararı yok deniyor sizce nedir bu konuyu doktoruna soran var mı?